دانلود کتاب مرگ یا صحبت کردن در جمع مسئله اینست!

مرگ یا صحبت کردن در جمع
معرفی کوتاه کتاب

_____________

کتاب مرگ یا صحبت کردن در جمع ، راهنمای عملی مدیریت و کنترل ترس از صحبت کردن در جمع می باشد.

برای بسیاری از افراد برقراری ارتباط در جمع ها و گروه های مختلف بسیار سخت و دلهره آور می باشد. سیدمحمد امین قاسمی زاده، نویسنده این کتاب، با آموزش سخنرانی ، فن بیان و مهارت های ارتباطی ، کمک شایانی برای این دسته از افراد کمرو و با روابط اجتماعی پایین می کند. مهارت صحبت در جمع و سخنرانی امروزه یکی از ارکان اساسی موفقیت در زندگی و کسب و کار هر فردی به حساب می آید.

با جستجویی ساده در اینترنت خواهید دید که اگر نگوییم همه، ولی اکثر افراد موفق در جهان از این مهارت اساسی و مهم بهره مند بوده اند. هم افرادی که در دنیا تغییراتی بزرگ رقم زده اند. امثال ماهاتما گاندی و آبراهام لینکلن و هم آنهایی که در زندگی و کسب و کار خود تحولی شگرف ایجاد کرده اند، مثل استیو جابز، تونی رابینز و در کشور خودمان افرادی مانند استاد محمود معظمی (مدرس موفقیت ) یا دکتر احمدرضا نخجوانی (مدیرعامل شرکت شاتل) همگی از مهارت فن بیان بهره مند بوده اند.

به نقل از دیوید بکت:

افرادی که پیشرفت می کنند ، بدون استثنا سخنرانان عالی ای هستند.

با این وجود تقریبا همه انسان ها از صحبت کردن در جمع یا سخنرانی می ترسند.

طبق یک پژوهش در آمریکا، معلوم شد که اولین عامل ترس در بین مردم، ترس از صحبت کردن در جمع می باشد و جالب تر اینکه ترس از مرگ در رتبه ششم قرار داشت.

البته که ترس یک چیز کاملا طبیعی و ذاتی در هر انسانی است. در این کتاب با کمک روش ها و تکنیک های کاملا عملی می آموزیم چگونه به کنترل استرس صحبت کردن دست یابیم.

اگر هدفتان از خواندن این کتاب صرفا بالا بردن اطلاعات و افزایش آگاهی است و هیچ برنامه ای برای عملی کردن و پیاده سازی تمرینات آن ندارید، همین الان از ادامه مطالعه آن صرف نظر کنید و وقت گرانبهایتان را برای آن خرج نکنید.

اما در صورت اجرای تمرینات و استفاده درست از تکنیک ها و تقویت فن بیان ، به شما این قول را می دهم که به راحتی می توانید بدون استرس و ترس در هر جمع و محفلی صحبت کنید.

✅ نام کتاب : مرگ یا صحبت کردن در جمع مسئله اینست!
✅ ژانر کتاب : روانشناسی
✅ نویسنده : محمد امین قاسمی زاده
✅ تعداد صفحات:  41 صفحه

اگر این کتاب رو خوندی حتما نکاتی ازش میدونی که بقیه میخوان بدونن، پایین برای ما بنویس..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرگ یا صحبت کردن در جمع
کتابهای پیشـنهادی برای شـما

_____________________________ _

آیین دوستیابی
کتاب بیشعوری
کتاب ضمیر پنهان اثر یونگ
کتاب خاطرات، رویاها و اندیشه‌ ها
کتاب رویاها
کتاب معجزه شکرگزاری
سبد خرید

ورود

حساب کاربری ندارید؟