دانلود کتاب چشم سوم لوبسانگ رامپا

کتاب چشم سوم
معرفی کوتاه کتاب

_____________

اولین کتاب لبسانگ رامپا چشم سوم است , شرح زندگی مردی جوان در سفری به سوی تبدیل شدن به یک لامای پزشک , شرح عملی بر روی پیشانی و بین دو چشم برای باز کردن چشم سوم و قدرت روشن بینی , وی وارد معبد پاکپوری شده و علوم نهانی و راز آلود تبتی را می آموزد.

رونمایی از رازهای عرفان تبتی: نگاهی به چشم سوم اثر لوبسانگ رامپا

کتاب “چشم سوم” نوشته لوبسانگ رامپا، داستان شگفت‌انگیز جراحی خود نویسنده و باز شدن “چشم سوم” او را روایت می‌کند. در این کتاب، رامپا توصیف می‌کند که چگونه این جراحی به او اجازه می‌دهد تا با نگاه کردن به افراد، از اهداف و مقاصد آن‌ها آگاه شود و به نیت‌های پنهانشان پی ببرد. این اثر اسرارآمیز از زمان انتشار خود بسیار مورد توجه قرار گرفته و هم طرفداران و هم منتقدان بی‌شماری دارد

نویسنده، که با نام اصلی سیریل هنری هاسکین شناخته می‌شود، خود را به عنوان میزبان روح سه شنبه لوبسانگ رامپا معرفی کرده است. او این نام را برای اولین بار در کتاب “چشم سوم” در سال ۱۹۵۶ به کار برد​​.

کتاب “چشم سوم”، که به سرزمین پر رمز و راز تبت و عرفان تبتی می‌پردازد، سرگذشت شگفت‌انگیز یک لامای تبتی را بیان می‌کند. در این کتاب، لوبسانگ رامپا تجربه دردناکی را که برای گشودن چشم سوم خود تاب آورده است، شرح می‌دهد. با دانلود رایگان کتاب چشم سوم و مطالعه آن، با دنیایی جدید و فرهنگ غنی تبت آشنا می‌ شوید که ممکن است در زندگی عادی فرصت شناخت آن را نداشته باشید.

پیشنهاد می شود: مطالعه کتاب رویاها اثر کارل گوستاو یونگ

ژانر معنویت و عرفان: مروری بر کتاب چشم سوم اثر لوبسانگ رامپا

کتاب “چشم سوم” نوشته لوبسانگ رامپا عمدتاً در ژانر کتابهای عرفانی و “معنوی” قرار می‌گیرد. این کتاب با تمرکز بر تجربیات معنوی و عرفانی نویسنده، به موضوعاتی مانند باز شدن چشم سوم، درک عمیق‌تر از ذهن و روح، و سفرهای معنوی درونی می‌پردازد. همچنین، با ارائه تصویری از فرهنگ و عرفان تبتی، جنبه‌های فرهنگی و معنوی خاصی را به خوانندگان ارائه می‌دهد. این کتاب همچنین می‌تواند در زیرمجموعه‌های “زندگی‌نامه” یا “روایی” نیز قرار بگیرد، زیرا به نظر می‌رسد که داستان زندگی و تجربیات شخصی نویسنده را به تصویر می‌کشد.

✅ نام کتاب : چشم سوم
✅ ژانر کتاب : قوانین متافیزیک – علوم ماورایی و عرفانی
✅ نویسنده : لوبسانگ رامپا
✅ تعداد صفحات:  136 صفحه

اگر این کتاب رو خوندی حتما نکاتی ازش میدونی که بقیه میخوان بدونن، پایین برای ما بنویس..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کتاب چشم سوم
کتابهای پیشـنهادی برای شـما

_____________________________ _

درس های نبوغ از اینشتین
قوانین کیهانی
آموزش دفاع شخصی
آخرین رساله انیشتین
سبد خرید

ورود

حساب کاربری ندارید؟