دانلود کتاب پشت بخار آینه

کتاب پشت بخار آینه
معرفی کوتاه کتاب

_____________

کتاب بدون مجوز پشت بخار آینه ، با نویسندگی شخصی مجهول ، وضعیت تاریخ کشور ایران را مورد بررسی قرار می دهد. مشکلات سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی این کشور پس از جنگ جهانی دوم، که از بزرگترین جنگ های تاریخ می باشد، بیان می شود.

در این کتاب سعی کرده ام واقعیت هایی از پشت پرده سیاست در کشور ایران را جهت آگاهی به اطلاع برسانم و پرده از اسرای بر خواهم داشت که پر از اتفاقات ناگفته می باشد.

بهترین تصمیم را زمانی خواهید گرفت که خود را به جای طرف مقابل بگذارید و از چشم و فکر او مسائل را ببینید و بنگرید. با تفکر در اتفاقات کشور ایران بعد از جنگ جهانی دوم میتوان به عدم استقلال در اداره کشور از سوی حکومت ها به یقین پی برد.
این کشور غنی از نفت و گاز و طلا و مس و آهن و اورانیوم و …. که گویی آفریدگار همه را به عمد خودش برای این مردم دست چین کرده ، مگر بدون دخالت کشورهای سلطه گر و حریص از جمله بریتانیا و روسیه و ایالات متحده می تواند به استقلال برسد و هر کس دم از استقلال این کشور زده باشد یا بزند ، حتما یا نادان هست و یا مطلع و دست در دست غارتگران. با فقط کمی اندیشه می توان به این مهم پی برد.

در مدت صد ساله تاریخ کشور ایران وقتی به دقت به وقایع و اتفاقات بنگریم، حتما دستهای پنهانی را پشت پرده خواهیم دید. در کشوری که یک شبه بنیانگذار حکومت پهلوی را تبعید و پسرش را به تاج و تخت رساندن، نه خیلی و اصلا تفکر نمی خواهد که فهمید استقلال یعنی چه. مثل این است که منکر خورشید در روز شد. مسئله مصدق که دیگر فهم هم لازم ندارد و دلیلش اعتماد در سیاست به روحانیت بود. این سرزمین نه از طرف خدا یا اهورا مزدا و… بلکه از طرف استعمارگران نفرین شده است.

✅ نام کتاب : پشت بخار آینه
✅ ژانر کتاب : سیاسی – ممنوعه – تاریخی
✅ نویسنده : A.R.B
✅ ارسالی : رضا پریشان
✅ تعداد صفحات:  19 صفحه

اگر این کتاب رو خوندی حتما نکاتی ازش میدونی که بقیه میخوان بدونن، پایین برای ما بنویس..

یک نظر در “دانلود کتاب پشت بخار آینه

  1. أرش گفت:

    یک مشت خزعبلات و هجویات و مزخرفات بدون سند و مدرک و پشتوانه عقلی جهت بزرگنمایی بیشتر قدتهای بزرگ دنیا! و نشان دادن اینکه ما بسیار ضعیف هستیم پس باید بنشینیم سر جایمان تا روند استعمارمان کما فی السابق ادامه پیدا بکند!
    مزخرفاتی که آمریکا و روسیه و انگلیس و… باهوش و ملتهایی مانند ملت ایران بی هوش و استعداد و ناتوان معرفی می کند آن هم به چه دلیل؟! بدلیل مصرف واکسن های تولید شده توسط گردانندگان جهان (البته از نظر ایشان!) :)):)):))
    به نظرم فردی که این جوک نامه را نوشته هفت هشت سال یا ده سال بیشتر نداشته است! عزیز دل این دنیای سرمایه داری و هژمونی آمریکا و کشورهای غربی هست که به اذعان دانشمندان خودشان در حال افول و نابودی است (یعنی همانهایی که شما خیلی باهوش میدانی!) جهان در حال چند قطبی شدن است و سه گرداننده ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کتاب پشت بخار آینه
کتابهای پیشـنهادی برای شـما

_____________________________ _

تاریخ طبری
دو قرن سکوت
کتاب تاریخ ایران زمین
تاریخ شاهنشاهی رضا شاه پهلوی
کتاب تاریخ آمریکا
تقریرات مصدق در زندان
سبد خرید

ورود

حساب کاربری ندارید؟