دانلود ماهنامه پول دوبلر – روش دوبرابر کردن سرمایه

معرفی کوتاه کتاب

_____________

ماهنامه تخصصی دو برابر کردن پول

داستان کسب و کار چند فرد موفق و پولدار . ارائه نکاتی کلیدی و ناگفته برای دستیابی به اهداف

با خواندن تجربه زندگی افراد موفق، دو برابر کردن پولتان را آغاز کنید.

در این ماهنامه با راهنمایی افراد دانا، هدف و زمان دستیابی به آن را مشخص می کنیم. سپس برای رسیدن به هدف باید برنامه ای اجرایی بچینیم.

زمانی که در حال اجرای برنامه ات هستی فرصت های رسیدن به هدفت نمایان می شود. اگر هدفی را با عشق و اشتیاق بخواهیم صد در صد اتفاق می افتد، حتی اگر شرایط مناسب محیا نباشد.

با زندگینامه افراد موفق ایرانی آشنا شوید و از آنها الگوبرداری کنید. بسیاری از افراد موفق هستند که روزی شرایط شما را داشتند. و شاید هم شرایطی سخت تر.

راز دانه سیب چیست؟ این داستان تحقق یک رویاست.

به دانه سیب نگاه کنید و از آن درس بگیرید. درس رشد و زندگی. این دانه ضعیف است و به راحتی با دندان می شکند. اما همین دانه زمانی که در تاریکی خاک فرو می رود جایی که مقصد نهایی انسانهاست، باز تسلیم نمی شود.  از اطرافش آب می نوشد و رشد را متوقف نمی کند. جوانه می زند و سر از خاک برمی آورد . او امیدوار است و امید نجاتش می دهد. ادامه می دهد و بزرگ می شود. تبدیل به نهالی با چند برگ می شود. یک سال گذشته و هنوز هیچ محصولی نداشته است. آیا ناامید می شود؟ نه .

به یاد اینکه این نهال همانی بود که روزی دانه ای بیش نبود ناامید نمی شود و ادامه می دهد. بزرگتر می شود و رشد می کند. پائیز می شود و برگ هایش می ریزد. به زشت ترین حالت خود می رسد اما کائنات پشتدار اوست. در زمستان که آخرین دانه های برف در حال آب شدن هستند احساس می  کند که زمان شکوفایی رسیده. او اما اکنون تبدیل به درخت شده است. هنوز هم میوه و ثمره ای ندارد اما چیزی ارزشمند تر از میوه دارد. او امید دارد. چون می داند ارزشمند است.

تمام افرادی که هم اکنون موفق هستند روزهایی را با مشکلات گذرانده اند. تعداد بسیار زیادی بوده اند که برای رسیدن به هدف شاید تا نزدیک مرگ پیش رفته اند اما همواره امیدوار بودند. آنها تنها یک چیز می دیدند، رویا ..

چگونه می توانیم روشی را بکار ببریم که پولمان را دوبرابر کنیم!

روش دوبرابر کردن پول روشی است برای تبدیل پول های خرد به سرمایه و راه اندازی کسب و کارهای بزرگ با آن. یکی از بهترین راه های رسیدن به سرمایه بی نهایت زیاد روش دوبرابر کردن است و ما اگر به سیستم کاری بازار هم توجه کنیم می بینیم از همین الگو تبعیت می کنند.

در داستان کسب و کار من ، روش کسب درآمد در خانه توسط بانویی است که در نقاشی مهارت داشت.

بیژن پاکزاد از افرادی ست که رفتارهایی بسیار عالی برای الگوبرداری دارد. با مطالعه زندگینامه وی می توانید از رفتارهای او پیروی کنید.  وی یکی از مشهورترین طراحان لباس مردانه ، عطر و جواهرات در دنیاست. با زندگینامه او آشنا شوید و روش های او را بکار گیرید.

مصاحبه با حسین مقدم موسس بستنی حاج حسین . وی که از صفر شروع به کسب و کار کرد، می تواند الگوی بسیاری از افراد جامعه ما باشد. سختی های زیادی را متحمل شد تا اکنون بستنی های او در سراسر ایران خوشمزه و شناخته شده باشند.

✅ نام کتاب : ماهنامه پول دوبلر – روش دوبرابر کردن سرمایه
✅ ژانر کتاب : موفقیت مالی – سرمایه گذاری – زندگینامه
✅ نویسنده : مهیار ضیائی
✅ ارسالی : مهیار ضیائی
✅ تعداد صفحات:  11 صفحه

اگر این کتاب رو خوندی حتما نکاتی ازش میدونی که بقیه میخوان بدونن، پایین برای ما بنویس..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال های آیین نامه 1402 با جواب
کتابهای پیشـنهادی برای شـما

_____________________________ _

علم اقتصاد
همه چیز درباره بیت کوین
کویید ۱۹
تحلیل تکنیکال یا بنیادی
ساخت کتاب اندرویدی
سبد خرید

ورود

حساب کاربری ندارید؟