دانلود کتاب آریا و دختر پاریسی

آریا و دختر پاریسی
معرفی کوتاه کتاب

_____________

رمان آریا و دختر پاریسی ، رمانی عاشقانه و متفاوت است. معماهایی در آن پنهان است و مضامینی روان کاوانه و علمی در این داستان نهفته است.

این کتاب داستان عاشقانه پسری ایرانی ست که دل به دختر همسایه خود، که اصالتی فرانسوی دارد، داده. علی بیرانوند نویسنده این داستان، با قلمی ساده و روان گرمای این عشق را بیان می کند.

می خوام عجیبترین اتفاق زندگی ام را تعریف کنم. اتفاقی که از آشنایی با دختری مرموز و عجیب آغاز شد. یسنا دختر همسایه رو می گم. همون که یه عینک بزرگ و گرد به چشم هاش می زد و همیشه یه کتاب توی دستش بود. یسنا با مادرش تنها زندگی می کرد و خونشون دقیقا روبروی خونه ی ما بود.

اونها اصالتا فرانسوی بودن. به خاطر همین بهش می گفتم دختر پاریسی. راستش من هر شب از پنجره ی اتاقم، خونشون رو می پاییدم، همین باعث شد که متوجه چیز عجیبی بشم. یسنا عادت داشت هر شب ساعت یازده و یازده دقیقه، چراغ های اتاقش رو خاموش کنه و با صدای بلند به یه آهنگ کره ای گوش بده. پوستم کنده شد تا متوجه بشم که اون یه آهنگ کره ایه عاشقانه به اسم یازده یازده هست.

از اون موقع منم هر شب چراغ ها رو خاموش می کردم که بفهمه حواسم بهش هست. ولی این کافی نبود، باید باهاش روبرو می شدم. من دوستش داشتم و می خواستم که اون هم از من خوشش بیاد، اما تا توی چشم های کسی نگاه نکنی، امکان نداره که ازت خوشش بیاد.

✅ نام کتاب : آریا و دختر پاریسی
✅ ژانر کتاب : عاشقانه
✅ نویسنده : علی بیرانوند
✅ ارسالی : علی بیرانوند
✅ تعداد صفحات:  88 صفحه

اگر این کتاب رو خوندی حتما نکاتی ازش میدونی که بقیه میخوان بدونن، پایین برای ما بنویس..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آریا و دختر پاریسی
کتابهای پیشـنهادی برای شـما

_____________________________ _

بت مولانا
حاجی آقا
ملت عشق
کتاب برادران کارامازوف جلد دوم
کتاب برادران کارامازوف
جنایات و مکافات
سبد خرید

ورود

حساب کاربری ندارید؟